Biuro Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości - GPN
email: architektura@miedzna.pl
Pracownicy Biura
Nazwisko i imię | Stanowisko | Kontakt |
Tadeusz Pawela |
Inspektor |
tel. /32/ 211 62 15
|
Marta Kubik |
Starszy Inspektor |
tel. /32/ 211 62 15
|
Weronika Spika | Inspektor | tel. /32/ 211 62 15 |
Barbara Monsior | Inspektor | tel. /32/ 211 62 15 |
Do zadań i kompetencji Biura Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości należy w szczególności:
1. Przygotowywanie i wykonywanie uchwał rady gminy w sprawach nazw ulic i dróg wewnętrznych.
2. Realizacja zadań w zakresie ustalania numerów porządkowych, założenia i prowadzenia ewidencji miejscowości, ulic i adresów.
3. Prowadzenie prac inwentaryzacyjnych związanych z komunalizacją nieruchomości.
4. Realizacja zadań związanych z gospodarowaniem nieruchomości gminnych.
5. Prowadzenie ewidencji gruntów stanowiących gminne mienie komunalne.
6. Sporządzenie informacji o stanie mienia komunalnego.
w zakresie geodezji i kartografii:
1. Przygotowywanie postanowień oraz decyzji zatwierdzających podział nieruchomości.
2. Przygotowywanie decyzji dotyczących rozgraniczeń nieruchomości.
3. Przygotowywanie zaświadczeń o położeniu nieruchomości na obszarze rewitalizacji.
w zakresie gospodarki przestrzennej:
1. Koordynacja działań w zakresie sporządzania lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
2. Przygotowywanie wyrysów i wypisów z planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Miedźna oraz ze „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Miedźna”.
3. Przygotowywanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego oraz w „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Miedźna”.
4. Przygotowywanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
5. Przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy.
6. Realizacja zadań w zakresie opieki nad zabytkami.
w zakresie realizacji ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie:
1. Współpraca z organizacjami prowadzącymi działalność pożytku publicznego, w szczególności:
a) opracowywanie i realizacja rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
b) obsługa merytoryczno-rozliczeniowa w zakresie przyznanych dotacji.
2. Realizacja zadań związanych z kulturą i ochroną dziedzictwa narodowego, w tym przyznawanie, rozliczanie i kontrola dotacji.
3. Koordynacja zadań z zakresu kultury fizycznej i sportu.
4. Koordynowanie realizacji programów zdrowotnych.
5. Koordynowanie zadań z zakresu ustawy o zdrowiu publicznym.
6. Merytoryczne rozliczanie dotacji dla instytucji kultury.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Marek Brol |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marek Brol |
Data wprowadzenia: | 2019-07-04 07:58:57 |
Opublikował: | Marek Brol |
Data publikacji: | 2019-07-04 08:14:18 |
Ostatnia zmiana: | 2024-02-07 11:52:37 |
Ilość wyświetleń: | 6667 |