Sprawa nr IR.271.1.1.7.2017 


Zapytanie ofertowe poniżej 30 000 € (netto)

GMINA MIEDŹNA
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia pn.:

wykonanie dokumentacji projektowej w związku z planowaną realizacją zadania
„Modernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Górze”

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


    1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
1) Inwentaryzacji budowlanej budynku na potrzeby niniejszego przedmiotu zamówienia;
2) Oceny technicznej stanu budynku w zakresie:
    a) Konstrukcji nośnej dachu budynku,
    b) Instalacji odgromowej budynku,
    c) kominów
    d) Obróbek blacharskich,
    e) Orynnowania,
    f) Schodów wejściowych.
3) Pozyskanie wszelkich, niezbędnych materiałów do opracowania przedmiotu zamówienia, w tym: mapy do celów projektowych, decyzji o lokalizacji celu publicznego, wypisu z ewidencji gruntów, wypisu z KW, itp.
4) Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego „Modernizacji budynku Ośrodka Zdrowia w Górze” w zakresie:
    a) Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej,
    b) Remont dachu: ewentualna naprawa konstrukcji, wymiana/naprawa poszycia, naprawa kominów, obróbki blacharskie, orynnowanie,
    c) Instalacja odgromowa,
    d) Remont schodów wejściowych,
    e) Naprawa i renowacja krat stalowych i balustrad,
    f) Docieplenie dachu lub strychu
    g) Docieplenie ścian zewnętrznych,
    h) Naprawa doświetli piwnicznych,
    i) Izolacja i docieplenie ścian fundamentów
5) Przedmiaru robót (z wyliczeniem jednostek obmiarowych);
6) Kosztorysu inwestorskiego;
7) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
8) Charakterystyki energetycznej budynku po przeprowadzonych robotach budowlanych;
9) Złożenie kompletu wymaganych dokumentów do uzyskania pozwolenia na budowę/skutecznego zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Pszczynie;
10) Monitorowanie uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę/skutecznego zgłoszenia robót budowlanych.
11) Pełnienie funkcji nadzoru autorskiego podczas realizacji robót.
    1.2. Zamówienie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych
71300000-1 — usługi inżynieryjne;
71320000-7 — usługi inżynieryjne w zakresie projektowania;
71240000-2 — usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania;
    1.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w technice tradycyjnej (graficznej i opisowej) oraz w formie elektronicznej.
    1.4. Opracowanie projektowe (projekt budowlany i szczegółowy projekt budowlano – wykonawczy) należy wykonać w 4 egzemplarzach, a kosztorys inwestorski, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, charakterystykę energetyczną budynku w 2 egzemplarzach. Wykonawca dostarczy opracowanie projektowe również w wersji elektronicznej (płyta CD, DVD lub pendrive) w wersji edytowalnej w formatach: *.doc, *.odt, *.dwg, *.dxf, *.ath, *.xls oraz w wersji nieedytowalnej w formacie *.pdf.
Podane powyżej ilości egzemplarzy określają ilość przekazaną Zamawiającemu i nie uwzględniają egzemplarzy pozostających w instytucjach uzgadniających, przyjmujących zgłoszenie lub wydających decyzje.
    1.5. Projekt budowlano-wykonawczy winien być kompleksowym opracowaniem wykonanym zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie którego inwestor będzie mógł przeprowadzić postępowanie wyboru wykonawcy robót oraz zrealizować rzeczowo projekt.
    1.6. Wykonawca będzie udzielał odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące przygotowanej przez niego dokumentacji mogące pojawić się w procedurze przetargowej.
    1.7. Prace projektowe dotyczą czynnego budynku.
    1.8. Wykonawca przekaże autorskie prawa majątkowe do projektu budowlanego powstałego w ramach realizacji usługi.
    1.9. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ewentualne wady w projekcie
i dokumentacji.
    1.10. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z następującymi przepisami prawnymi:
1) Ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane, (t.j. Dz.U. 2016 poz.290
z  późn.zm.);
2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i    formy projektu budowlanego z  03.07.2003 r. Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz.1133;
3) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie   określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania  planowanych  kosztów prac projektowych oraz planowanych  kosztów  robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130 , poz.1389);
4) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 poz. 1129).
5) Ustawą z dnia  21.06.2001r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego (t.j. Dz. U. 2016 poz.1610)
    1.11. Opis stanu istniejącego:
1) Adres: Góra, ul. Długa 41
2) Budynek wykonany w technologii tradycyjnej.
3) Powierzchnia zabudowy: 308,75 m2, kubatura: ok 2.652,0 m3.
4) Część budynku piętrowa, pozostała część parterowa.
5) Budynek podpiwniczony.
6) Dach budynku: nad częścią parterową – papa termozgrzewalna, nad częścią piętrową – gont bitumiczny.
7) Wysokość budynku ok. 8.5 m


2. TERMIN SKŁADANIA OFERT: do dnia 03.01.2018r. do godz. 12.00.


3. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Urząd Gminy Miedźna
ul. Wiejska 131
43-227 Miedźna
o Kancelaria Główna lub
o adres e-mail: inwestycje@miedzna.pl

4. FORMA SKŁADANIA OFERT 
    4.1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub też dostarczona osobiście w wersji papierowej lub przesłana pocztą elektroniczną na adres: inwestycje@miedzna.pl
    4.2. Oferta powinna być sporządzona zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Ponadto oferta powinna zawierać :
o Wykaz wykonanych robót,
o inne dokumenty wskazane w ww. formularzach.
    4.3. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny ryczałtowej, która będzie obejmować całość opracowania.
    4.4. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
    4.5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
    4.6. Oferty złożone przez oferenta nie spełniające warunków zapytania ofertowego zostaną odrzucone.
    4.7. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać  swoją ofertę.
    4.8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
    4.9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni liczony od upływu terminu składania ofert

5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 
    5.1. Kompletną dokumentację, o której mowa w pkt 1.4 wraz z potwierdzeniem złożenia w starostwie zgłoszenia robót budowlanych – 30.03.2018 r.

6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
    6.1. Posiadania wiedzy i doświadczenia – warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 opracowanie dokumentacji projektowej remontu obiektu kubaturowego (budynki mieszkalne, hotelowe, użyteczności publicznej, biurowe, itp.) o pow. użytkowej min. 200 m2  i dołączy referencje potwierdzające rzetelne i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – załącznik nr 2.


7. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
    7.1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena ofertowa – 100%.
    7.2. Opis sposobu przyznania punktacji:
Punkty za kryterium „cena ofertowa” zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najniższej
------------------------------  x 100 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

8. INNE POSTANOWIENIA: WARUNKI WYKLUCZENIA
Wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy będą powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym ust.2 pkt g).

9. INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE NA TEMAT ZAMÓWIENIA DOSTĘPNE SĄ:
W Referacie Inwestycji i Remontów, pod numerem telefonu 32 2116338 lub pod adresem e-mail: inwestycje@miedzna.pl oraz na stronie internetowej: www.bip.miedźna.pl. Osoby do kontaktów:
Kierownik Referatu Inwestycji i Remontów Marek Woszczyna
Referent Sylwia Szafron

10. ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1 Formularz Ofertowy
Załącznik nr 2 Wykaz wykonanych usług