Sprawa nr ZP.271.1.17.2018                                                                                             Miedźna, 20.04.2018r.

 

                                                                                OGŁOSZENIE

o zamówieniu, którego wartość netto nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro (netto)


                                                                            GMINA MIEDŹNA

                                                    zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia pn.:
 

                             „Izolacja fundamentów budynku UG wraz z modernizacją nawierzchni wokół budynku”                                                                                
 
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miedźna
ul. Wiejska 131
43-227 Miedźna
Tel. 32/2116338
e-mail: inwestycje@miedzna.pl 


1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni z kostki brukowej przy budynku Urzędu Gminy Miedźna oraz wykonanie izolacji fundamentów budynku.
1.2 Zamówienie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych
45320000-6 Roboty izolacyjne
45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót będący Załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego.

Materiały z których będzie wykonany przedmiot zamówienia, powinny być nieużywane i fabrycznie nowe i odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art.10 – Prawo budowlane

Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu  zamówienia, a także zdobył, na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia.
Koszty dokonania wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.

Zamawiający wymaga również udzielenia rękojmi na okres 36 miesięcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia.


2 TERMIN SKŁADANIA OFERT
2.1 Oferta powinna być przesłana/złożona do dnia 07.05.2018r. do godz. 12.00
2.2 Wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie internetowej www.bip.miedzna.pl.


3 MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Urząd Gminy Miedźna
ul. Wiejska 131
43-227 Miedźna
 Kancelaria Główna lub
 adres e-mail: urzad@miedzna.pl

4 FORMA SKŁADANIA OFERT
4.1 Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub też dostarczona osobiście w wersji papierowej.
4.2 Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia lub
2) została złożona przez podmiot:
? niespełniający warunków udziału w postępowaniu lub
? powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym
3) została złożona po terminie składania ofert określonym w ogłoszeniu.
4.3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
4.4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty wariantowe, jako niespełniające wymogów ZO, zostaną odrzucone.
4.5 Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać  swoją ofertę.
4.6 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
4.7 Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
4.8 Wykonawca ma określić cenę w formie ryczałtu na podstawie Załącznik nr 1 do ZO.
4.9 Oferta powinna być sporządzona zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Ponadto oferta powinna zawierać :
-Wykaz wykonanych robót,
- inne dokumenty wskazane w ww. formularzach.
4.10 Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
4.11 Ogłoszenie o zamówieniu umieszczono na stronie internetowej www.bip.miedzna.pl.


5 TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 13.07.2018r.


6 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
6.1 Posiadania wiedzy i doświadczenia – warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże jedną robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie zagospodarowania otoczenia budynku z wykorzystaniem  kostki brukowej o wartości 50 000,00 zł brutto, wykonaną  w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie.
6.2 Sytuacji ekonomicznej i finansowej - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

7 KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
7.1 Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena ofertowa – 100%.


8 INNE POSTANOWIENIA: WARUNKI WYKLUCZENIA
Wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy będą powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym ust.2 pkt g).


9 INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE NA TEMAT ZAMÓWIENIA DOSTĘPNE SĄ:
1) W Referacie Inwestycji i Remontów, pod numerem telefonu 32 2116338 lub pod adresem
 e-mail: inwestycje@miedzna.pl.
 Osoby do kontaktów: Kierownik Referatu Inwestycji i Remontów Marek Woszczyna
2) Na stronie internetowej znajdującej się pod adresem: www.bip.miedzna.pl


10 INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: www.bip.miedzna.pl


11 ZAŁĄCZNIKI
Zał. 1 Przedmiar robót
Zał. 2 Formularz ofertowy
Zał. 3 Wykaz wykonanych robót