Wójt Gminy Miedźna

ogłasza Konkurs na wyłączność

obsługi w zakresie gastronomii  oraz stoisk handlowych i rekreacyjnych

podczas imprezy plenerowej: „Dożynki  Gminne”

 

NAZWA I ADRES ORGANIZATORA KONKURSU

Wójt Gminy Miedźna

43-227 Miedźna

ul. Wiejska 131

adres poczty elektronicznej: urzad@miedzna.pl

adres strony internetowej: www.miedzna.pl

PRZEDMIOT KONKURSU

Obsługa imprezy plenerowej „Dożynki Gminne” we Frydku,  w zakresie gastronomii  oraz stoisk handlowych i rekreacyjnych.

Termin i czas  imprezy:   dnia 06 września 2015r. od godz. 15.00 do dnia 07 września 2015r.
do godz. 2.00 na terenie boiska sportowego we Frydku.

ZAKRES OBSŁUGI

  • min. 4 punkty sprzedaży napojów alkoholowych (w tym m.in. 8 rolbarów),
  • min. 3 stoiska gastronomiczne oferujące potrawy z grilla m.in.: szaszłyk, kiełbasę, krupniok, karczek, boczek, chleb ze smalcem i  inne,
  • 2 stoiska małej gastronomii typu: popcorn, wata cukrowa, prażynki i inne,
  • 2 stoiska produktów spożywczych typu: napoje bezalkoholowe, kawa, herbata, chipsy, słodycze,
  • 30 kpl. ław i stołów  dla ok. 300 osób,  w tym część pod zadaszeniem,
  • urządzenia rekreacyjne dla dzieci i młodzieży w różnym przedziale wiekowym (dmuchana zjeżdżalnia, zamek, plac zabaw itp.) i  innych  z wyłączeniem niebezpiecznych dla użytkowników i otoczenia np. Euro Bungee.         

Ceny sprzedawanych podczas imprezy produktów oraz usług ustala Wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW OFERENTA

1. Oferent  zobowiązany jest do posiadania odpowiednich pozwoleń na prowadzenie tego typu działalności oraz pozwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych w trakcie trwania imprezy.

2. Oferent  zobowiązany jest do montażu i demontażu na własny koszt stoisk gastronomicznych, handlowych, urządzeń rekreacyjnych, zadbanie o estetykę stanowisk sprzedaży, utrzymania na wyznaczonym terenie porządku i czystości zgodnie z obowiązującymi przepisami.

3. Oferent  zobowiązany jest do zabezpieczenia swojego sprzętu i urządzeń, od momentu rozłożenia do momentu złożenia.

4. Oferent  odpowiada za spełnienie wymogów higieniczno- sanitarnych serwowanych posiłków i napojów na wydzierżawionym terenie.

5. Oferent zobowiązuje się  we własnym zakresie zapewnić dostawę wody do własnych potrzeb.

6. Oferent jest zobowiązany do podpisania stosownej umowy oraz uiszczenia opłaty za dzierżawę  nieruchomości gruntowych będących własnością  Gminy Miedźna na imprezy  widowiskowe, rozrywkowe (karuzele, wesołe miasteczka, lunaparki) określonej Zarządzeniem Wójta Gminy Miedźna nr 183/2014 z dnia 29.12.2014r. w sprawie ustalenia wysokości stawek czynszu dzierżawnego nieruchomości gruntowych będących własnością Gminy Miedźna.

7. Oferent  najpóźniej w dniu zawarcia umowy jest zobowiązany przedstawić  dokument potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą podczas świadczenia usług objętych ofertą.

8. Wyłoniony  w drodze konkursu Oferent  wystąpi z wnioskiem i uzyska pozwolenie Wójta Gminy Miedźna na powadzenie sprzedaży napojów alkoholowych do 4,5%  i powyżej 18%.

9. Oferent jest zobowiązany do poniesienia opłat za zużytą podczas imprezy przez niego energię elektryczną zgodnie ze wskazaniami podliczników.

OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ

a) wypełniony Formularz oferty (załącznik nr 1 - zamieszczony poniżej),
b) rodzaj asortymentu,
c) ilość stanowisk handlowych i gastronomicznych oraz urządzeń rekreacyjnych,
d) ilość zabezpieczonych miejsc dla uczestników imprezy,
e) cennik menu i cennik opłat za korzystanie z urządzeń rekreacyjnych,
f) oświadczenia:

- o posiadaniu przezOferenta stosownych uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie objętym ofertą,  zgodnie z wymogami ustawowymi,

- referencje lub inne dokumenty potwierdzające wiarygodność oraz doświadczenie Oferenta 
w organizacji tego  typu imprez.

g) kserokopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Regon, NIP
w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,

h) kserokopię umowy spółki cywilnej w przypadku osób fizycznych, które zawarły taką umowę, Regon, NIP,

i) kserokopię wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, Regon, NIP w przypadku spółek prawa handlowego oraz innych osób prawnych opatrzony datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed datą przetargu,

O wyborze oferty decydować będzie najwyższa cena brutto, którą oferent zobowiązuje
się wpłacić na rzecz Gminy Miedźna - Urzędu Gminy Miedźna za wyłączność obsługi
w zakresie gastronomii oraz stoisk handlowych i rekreacyjnych podczas imprezy plenerowej: „Dożynki Gminne” przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich warunków Konkursu. 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW ORGANIZATORA

1. Organizator oświadcza, iż posiada wyłączne prawo do organizacji i przeprowadzenia imprezy „Dożynki Gminne” oraz prawo do dysponowania placem dożynkowym we Frydku.

2. Organizator zapewni w czasie trwania imprezy występy artystyczne na scenie oraz inne atrakcje odbywające się na terenie imprezy. Tegoroczną gwiazdą imprezy będzie „Kabaret pod Wyrwigroszem”.

3. Organizator zapewni profesjonalną ochronę  podczas trwania imprezy.

4. Organizator nie zapewnia ochrony terenu ze stoiskami gastronomicznymi (terenu objętego wyłącznością).

5. Organizator  zapewni dostawę energii elektrycznej  ( max. do 20 kW  prądem  trójfazowym).

6. Organizator zapewni ustawienie przenośnych toalet dla uczestników imprezy plenerowej.

7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody w mieniu Wykonawcy oraz osób, którymi Wykonawca się posługuje przy wykonaniu umowy zawartej z Organizatorem wyrządzonych przez: uczestników imprezy, służby ratownicze, przez siły natury.

8. Organizator  nie ponosi odpowiedzialności za odwołanie imprezy z przyczyn od niego niezależnych (klęski żywiołowej, żałoba narodowa).

9. Organizator  wyznaczy miejsce  ustawienia stoisk gastronomicznych, handlowych i rekreacyjnych.

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

1. Oferty należy złożyć w siedzibie Organizatora konkursu (dostarczyć do siedziby Organizatora) tj.: w Urzędzie Gminy  Miedźna ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna w Kancelarii na I piętrze, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07 sierpnia 2015r. do godz. 14°°.

2. Wszystkie oferty złożone po terminie wskazanym w ust. 1 zostaną zwrócone Oferentom bez względu na powód opóźnienia.

3. Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do Konkursu pod warunkiem ich dostarczenia przez pocztę do Organizatora konkursu nie później niż do dnia 07 sierpnia 2015 r. godz. 14°°.

4. Ofertę należy złożyć w zamkniętej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie zapewniającej jej nienaruszalność, zaadresowanej na Organizatora konkursu i oznaczonej w następujący sposób:

 

Gmina Miedźna - Urząd Gminy Miedźna, 43-227 Miedźna ul. Wiejska 131

OFERTA

 „Wyłączność obsługi w zakresie gastronomii  oraz stoisk handlowych i rekreacyjnych podczas imprezy plenerowej - Dożynki  Gminne 2015 ”.

NIE OTWIERAĆ PRZED 07 sierpnia 2015r. godz. 14.00

 

5. Komisyjne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 10 sierpnia 2015r. o godz. 11°0w siedzibie Organizatora konkursu tj. w Urzędzie Gminy Miedźna ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna (Referat Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Geodezji i Mienia).

6. Bezpośrednio przed otwarciem kopert Organizator konkursu poda:

·    ilość ofert złożonych w Konkursie,

·    stwierdzenie nienaruszenia kopert,

·      czy wszystkie oferty wpłynęły w wymaganym terminie,

7. Po otwarciu kopert Organizator konkursu poda:

·     nazwę i adres Oferenta, którego oferta jest otwierana,

·     cenę ofertową brutto.

Ogłoszenie wyników Konkursu zostanie zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Organizatora konkursu www.bip.miedzna.pl.

POZOSTAŁE INFORMACJE

Oferent, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do zawarcia umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Organizatora konkursu (informacja o zawarciu umowy zostanie przekazana z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem).

W przypadku identycznych ofert ostateczna decyzja o wyborze zostanie podjęta przez Organizatora konkursu  po otrzymaniu ofert dodatkowych. 

W przypadku nie przystąpienia do zawarcia umowy lub nie dotrzymania terminu płatności Organizator  konkursu wezwie do zawarcia umowy kolejnego Oferenta, który zaproponował najwyższą cenę za wyłączność obsługi.

Jeżeli żadna z ofert nie będzie spełniała warunków Konkursu, Organizator konkursu zastrzega sobie możliwość zamknięcia Konkursu bez wybrania oferty i zawarcia umowy z dowolnie wybranym przez siebie podmiotem.

Osoba do kontaktu w sprawie organizacji Konkursu:  Barbara Tyrna

Urząd Gminy w Miedźnej tel./32/ 211 61 96 ; /32/ 211 61 60 , e-mail:  os@miedzna.pl

 

Osoba do kontaktu w sprawach organizacyjnych związanych z imprezą: Alicja Palka

Gminny Ośrodek Kultury w Miedźnej z/s w Woli tel. /32/ 211 83 91; /32/ 448 92 53,

e-mail: gok@gok.miedzna.pl