OGŁOSZENIE

o zamówieniu, którego wartość netto nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro (netto)

Gmina Miedźna zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia pn.:

„Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości  1 000 000,00 PLN  z przeznaczeniem na wykup papierów wartościowych”

                                                                  

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Miedźna

ul. Wiejska 131

43-227 Miedźna

Tel. 32/2116219

e-mail: finanse@miedzna.pl        

1 .         OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest „ Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1 000 000,00 PLN z przeznaczeniem na wykup papierów wartościowych”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1.      Kwota kredytu - 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). Waluta kredytu – złoty polski (PLN).

2.      Termin udostępnienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego - 11.12.2017r.

3.      Zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Na deklaracji wekslowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika Gminy.

4.      Umowę kredytu przygotowuje Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, że Bank nie może dysponować rachunkiem bankowym Gminy.

5.      Plan spłat:

SPŁATA

RATA

28.09.2018

20 000,00

31.12.2018

20 000,00

29.03.2019

20 000,00

28.06.2019

20 000,00

30.09.2019

20 000,00

31.12.2019

20 000,00

31.03.2020

20 000,00

30.06.2020

20 000,00

30.09.2020

20 000,00

31.12.2020

20 000,00

31.03.2021

200 000,00

30.06.2021

200 000,00

30.09.2021

200 000,00

31.12.2021

200 000,00

RAZEM:

1 000 000,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.      Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat z tytułu:

a.       zmiany harmonogramu spłat kredytu w zakresie kwot i terminów,

b.      wcześniejszej spłaty rat kredytu.

7.      Wykonawca będzie naliczał odsetki od wykorzystanej przez Zamawiającego kwoty kredytu pomniejszonej o dokonane spłaty rat kapitałowych, za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu, przy założeniu, że rok liczy 365 dni, a rok przestępny 366 dni. Spłata kwoty odsetek nastąpi po uruchomieniu kredytu w okresach miesięcznych do ostatniego dnia każdego miesiąca.

8.      Oprocentowanie – według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa WIBOR dla jednomiesięcznych (1M) złotowych depozytów międzybankowych powiększoną o stałą marżę banku- stała dla całego okresu kredytowania.

Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia.

Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wysokości obowiązującego w danym miesiącu oprocentowania kredytu, w formie pisemnej, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami.

9.      Zamawiający zastrzega możliwość spłaty kredytu przed terminem bez dodatkowego obciążania finansowego Zamawiającego przez Wykonawcę z tego tytułu (prowizje, opłaty itd.).

10.  Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych i wariantowych.

11.  Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia uzupełniającego.

12.  Termin wykonania zamówienia – od dnia Podpisania umowy do dnia spłaty kredytu wraz z odsetkami tj. nie później niż do 31.12.2021r.

13.  Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty.

Sposób obliczenia ceny oferty:

1.      Wykonawca przedstawia ofertę w punktach procentowych (%).

2.      Przez cenę należy rozumieć marżę banku zastosowaną do ustalenia oprocentowania kredytu. Cena oferty powinna uwzględniać wszystkie opłaty, prowizje, odsetki i inne świadczenia związane z udzieleniem i obsługą kredytu.

3.      Do obliczenia należy przyjąć, ze rok składa się z 365 dni a WIBOR 1M na dzień 31.08.2017r. – stała stawka WIBOR 1M została przyjęta wyłącznie do wyliczenia ceny oferty, natomiast w rzeczywistym okresie kredytowania będzie ona zmienna.

4.      Oprocentowaniu podlega kwota stanowiąca zadłużenie Zamawiającego wobec Wykonawcy tj. kwota faktycznie wykorzystanego kredytu pomniejszona o dokonane spłaty rat kapitałowych przy założeniu, że rok liczy 365 dni a rok przestępny 366 dni, zaś miesiąc rzeczywistą liczbę dni.

5.      Cena (marża) musi być podana cyfrowo i słownie z dokładnością do czterech miejsc po przecinku. W przypadku gdy Wykonawca poda cenę z mniejszą dokładnością Zamawiający uzna, że nieuwidoczniona po przecinku cyfra wynosi 0 (zero). Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty.

6.      Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna taką, która uzyska najwyższą punktację spośród ocenianych.

7.      Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych.

2.          TERMIN SKŁADANIA OFERT

2.1          Oferta powinna być przesłana/złożona do dnia 05.10.2017r.

2.2          Wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie internetowej www.bip.miedzna.pl.

3. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

Urząd Gminy Miedźna, ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna

Kancelaria Urzędu

Fax: (32) 211 60 89

Adres poczty elektronicznej: finanse@miedzna.pl

4 .  FORMA SKŁADANIA OFERT

4.1         Składana oferta powinna być sporządzana wg wzoru formularza oferty  - zgodnie z załącznikiem nr 1  do ogłoszenia.

4.2          Formularz oferty wraz z załącznikami i wymaganymi dokumentami musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym, zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru.

4.3          Oferta powinna być przesłana w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną z podaniem terminu składania ofert oraz z określeniem przedmiotu zamówienia.

4.4          Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:1)   jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia lub2)   została złożona po terminie składania ofert określonym w ogłoszeniu.

5.  TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia:  11.12.2017r.

6 .WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) nie podlegają wykluczeniu, na podstawie ustawy art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp oraz ust. 5

pkt 1 ustawy,

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące:

a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,

o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Dla uznania, że Wykonawca spełnia ww. warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca

wykazał, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski,

a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy

z dnia 29.8.1997 r. - Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1988 z późn. zm.).

b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku

udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

c) zdolności technicznej lub zawodowej.

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku

udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

2. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony  dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do  reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

7.  KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

7.1          Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następującego kryterium:Cena  - 100% (100,00 pkt)

Najwyżej zostanie oceniona oferta o najniższej wartości całkowitej (marży) za realizację przedmiotu zamówienia, wskazanej w załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia- formularz ofertowy. Otrzyma on 100 punktów. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio ilość punktów obliczoną zgodnie z wzorem:

Lp= ---------------------x 100 pkt, gdzie:

Marża badana

Lp- liczba punktów ocenianej oferty.

8. INNE POSTANOWIENIA: WARUNKI WYKLUCZENIA

Wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy będą powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

9. INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE NA TEMAT ZAMÓWIENIA DOSTĘPNE SĄ:

W Referacie Finansowym, pod numerem telefonu 32 211 62 19 lub pod adresem e-mail: finanse@miedzna.pl.

Osoby do kontaktów:

Skarbnik Gminy Ewa Ligenza

Inspektor Monika Niemiec

Zamawiający informuje, że:

- niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w myśl art.66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych,

- niniejsze ogłoszenie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie kształtuje zobowiązania Zamawiającego do przyjęcia którejkolwiek  z ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny oraz bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert,

- Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie.

10.     ZAŁĄCZNIKI

Zał. 1 Formularz Ofertowy

Zał. 2 Uchwała w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w roku 2017

Zał. 3 Uchwała w sprawie budżetu gminy Miedźna na rok 2017

Zał. 4 Uchwała w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2017-2021

Zał. 5 Opinia RIO o możliwości spłaty kredytu długoterminowego w wysokości 1 mln zł

Zał. 6 Opinia RIO o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Miedźna, wynikającej z planowanych i zaciągniętych zobowiązań

Zał. 7 Sprawozdanie RB-27 S za 2015r.

Zał. 8 Sprawozdanie Rb-28 S za 2015r.

Zał. 9 Sprawozdanie RB-N za 2015r.

Zał. 10 Sprawozdanie Rb-NDS za 2015r.

Zał. 11 Sprawozdanie RB-Z za 2015r.

Zał. 12 Sprawozdanie Rb-27 S za 2016r.

Zał. 13 Sprawozdanie Rb-28 S za 2016r.

Zał. 14 Sprawozdanie Rb-N za 2016r.

Zał. 15 Sprawozdanie Rb-NDS za 2016r.

Zał. 16 Sprawozdanie RB-Z za 2016r.

Zał. 17 Sprawozdanie Rb-27 S za II kwartał 2017r.

Zał. 18 Sprawozdanie Rb-28 S za II kwartał 2017r.

Zał. 19 Sprawozdanie Rb-N za II kwartał 2017r.

Zał. 20 Sprawozdanie Rb-NDS za II kwartał 2017r.

Zał. 21 Sprawozdanie Rb-Z za II kwartał 2017r.