IR.7013.17.2017                                                                                                      Miedźna, 05.10.2017r.       

 


                                                              OGŁOSZENIE

o zamówieniu, którego wartość netto nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro (netto)


                                                      WÓJT GMINY MIEDŹNA
 

zaprasza do składania ofert na wykonanie wymiany kotłów gazowych CO w ramach zadania inwestycyjnego:
„Modernizacja kotłowni gazowej w budynku przy ul. Wiejskiej 11 w Grzawie"


ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miedźna
ul. Wiejska 131
43-227 Miedźna
Tel. 32/2116338
e-mail: inwestycje@miedzna.pl
 
1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.1 Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja kotłowni gazowej w budynku przy ul.      Wiejskiej 11 w Grzawie"
1.2 Zamówienie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych

45331110-0 Instalowanie kotłów,
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne

1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Zadaniem Wykonawcy będzie:
  1. Demontaż istniejących kotłów typu JUBAM o mocy 70 kW, wraz z ich utylizacj
  2. Demontaż zbędnego osprzętu kotłów wraz z utylizacją.
  3. Drobne prace remontowe: skucie i ułożenie płytek ceramicznych pod piecami (ok. 4 m2), uzupełnienie wylewki w kotłowni                                                                                                                    (ok. 2 m2), usunięcie uszkodzeń powstałych przy wymianie kotłów i pracach z tym związanych.
  4. Dostawa i montaż:
  a) dwóch kotłów kondensacyjnych o mocy 50 kW każdy,
  b) regulatora pogodowego,
  c) modułu kaskadowego,
  d) pompy do obiegu grzewczego,
  e) niezbędnej armatury kotłowni: zawory, filtry, śrubunki, rury itp.,
  f) sprzęgła hydraulicznego z osprzętem,
  g) materiały pomocnicze: uszczelnienia, izolacje itp.,
  h) stelażu do kotłów,
  i) dwóch wkładów kominowych do kotłów kondensacyjnych fi 80 mm,
  j) odprowadzenia skroplin,
  k) neutralizatora kondensatu,
  l) dwóch lamp oświetlenia kotłowni,
  m) AKPiA w niezbędnym zakresie,
  n) automatycznych odpowietrzników instalacji CO (10 szt),
  o) zaworów termostatycznych z głowicami (2 szt),
  p) aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej przeznaczonego dla stref 
    zagrożonych wybuchem.

  5.Wykonanie prób, sprawdzeń i wymaganych zgłoszeń urządzeń i instalacji:
    a) szczelność wykonanych instalacji,
    b) sprawdzenie wentylacji przez kominiarza,
  6. Wykonanie niezbędnego oznakowanie rur oraz wykonanie i  przekazanie użytkownikowi schematu technologicznego kotłowni.
  7. Przeszkolenie pracowników użytkownika w zakresie obsługi kotłowni.
1.4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
1.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty wariantowe, jako niespełniające wymogów ZO, zostaną odrzucone.
1.6 Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających  dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. Zamówienia uzupełniające mogą
 stanowić nie więcej niż 15% wartości zamówienia podstawowego i mogą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju robót tzn.: będących w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

2 TERMIN SKŁADANIA OFERT
2.1 Oferta powinna być złożona do dnia 13.10.2017 r. do godz. 12.00.
2.2 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.10.2017r o godz. 12.30, a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie internetowej www.bip.miedzna.pl


3 MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Urząd Gminy Miedźna
ul. Wiejska 131
43-227 Miedźna
Kancelaria Główna


4 FORMA SKŁADANIA OFERT
4.1 Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub też dostarczona osobiście w wersji papierowej.
4.2 Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty te niezwłocznie zostaną zwrócone oferentom.
4.3  Oferty złożone przez oferenta nie spełniające warunków zapytania zostaną odrzucone.
4.4 Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać  swoją ofertę.
4.5 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
4.6 Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
4.7 Wykonawca ma określić cenę w formie ryczałtu na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (zalecane jest przeprowadzenie wizji w kotłowni w celu bezpośredniego zapoznania się z warunkami prowadzenia i zakresem robót).
4.8 Oferta powinna być sporządzona zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
 Ponadto oferta powinna zawierać :
- Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- Wykaz wykonanych robót,
- inne dokumenty wskazane w ww. formularzach.
4.9 Zapytanie ofertowe umieszczono na stronie www.bip.miedzna.pl

5 TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 20.11.2017 r.


6 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

6.1 Posiadania prawa do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
6.2 Posiadania wiedzy i doświadczenia – warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie prac z zakresu budowy nowych kotłowni gazowych, przebudowy istniejących oraz wymiany kotłów o wartości minimum 40 000,00 zł brutto każda, wykonanych  w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie.
6.3 Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem składającym się z co najmniej jednej osoby, gwarantujących właściwą jakość wykonanych usług:
a) osoba która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
6.4 Sytuacji ekonomicznej i finansowej- zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.


7 KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
7.1 Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena ofertowa – 100%.

7.2 Opis sposobu przyznania punktacji:

Punkty za kryterium „cena ofertowa” zostaną obliczone według wzoru:

Cena oferty najniższej
------------------------------  x 100 = liczba punktów
Cena oferty badanej

Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.


8 INNE POSTANOWIENIA: WARUNKI WYKLUCZENIA

Wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy będą powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo- weryfikowane na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym ust.2 pkt. g)

9 INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE NA TEMAT ZAMÓWIENIA DOSTĘPNE SĄ:
9.1 W Referacie Inwestycji i Remontów, pod numerem telefonu 32/ 21 16 338 lub pod
adresem e-mail: inwestycje@miedzna.pl.
Osoba do kontaktów:
Kierownik Referatu Inwestycji i Remontów Marek Woszczyna
9.2 Na stronie internetowej znajdującej się pod adresem: www.bip.miedźna.pl

10 INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: www.bip.miedźna.pl

11 ZAŁĄCZNIKI
Zał. 1  Wzór Formularza Ofertowego
Zał. 2  Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Zał. 3  Wykaz wykonanych robót
Zał. 4  Wzór umowy