IR.271.1.10.2018                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Miedźna, dnia 24.01.2018r.

    
 

Zapytanie ofertowe dla zamówienia o wartości poniżej 30 000 € (netto)
GMINA MIEDŹNA- Urząd Gminy Miedźna
zaprasza do składania oferty cenowej w związku z planowaną zmianą stałej organizacji ruchu na ul. Krętej w sołectwie Góra.


1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zakres zamówienia obejmuje:
- zakup dwóch tabliczek T-1 (20m)
- zakup słupków wraz z uchwytami montażowymi do tarcz i tabliczek (tarcze wszystkich znaków drogowych i dwóch tabliczek T-1 (20m) do odbioru w siedzibie tut. Urzędu),
- zakup kompletnych gumowych progów zwalniających listwowych U-16d wyposażonych w elementy odblaskowe,
- montaż znaków drogowych wraz z progami zwalniającymi,
1.1.Przedmiot zamówienia należy wykonać według załączonego projektu docelowej organizacji ruchu.
1.2. Kształt i wymiary progów zwalniających dobrać zgodnie z wytycznymi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
1.3.Ofertę należy sporządzić po oględzinach miejsca objętego zamówieniem (w zał. mapka orientacyjna), zgodnie z załączonym projektem docelowej organizacji ruchu
2.TERMIN SKŁADANIA OFERT: do dnia 31.01.2018r. do godz. 12:00.
3.MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Urząd Gminy Miedźna
ul. Wiejska 131
43-227 Miedźna
Kancelaria Główna

4.FORMA SKŁADANIA OFERT
4.1.Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub też dostarczona osobiście w wersji papierowej lub przesłana pocztą elektroniczną na adres: urzad@miedzna.pl
4.2.Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
4.3.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4.4.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
4.5.Oferty złożone przez oferenta nie spełniające warunków zapytania ofertowego zostaną odrzucone.
5.TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
 Termin realizacji zadania do 04.04.2018r.
6.KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena ofertowa – 100%.
7.INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE NA TEMAT ZAMÓWIENIA DOSTĘPNE SĄ:
W Referacie Inwestycji i Remontów, pod numerem telefonu 32 211 63 38 lub pod adresem e-mail: inwestycje@miedzna.pl oraz na stronie internetowej: www.bip.miedźna.pl.
Osoby do kontaktów:
Kierownik Referatu Inwestycji i Remontów Marek Woszczyna, Inspektor Beata Fijoł
8.ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik nr 1 Projekt docelowej organizacji ruchu