Miedźna, dnia 29.01.2018r.
Sprawa nr IR.271.1.12.2018 


                                                                                                                                                                                                Zapytanie ofertowe dla zamówienia o wartości poniżej 30 000 € (netto)
                                                                                                                                                    Wójt Gminy Miedźna zaprasza do składania ofert na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadań inwestycyjnych pn.:

 

 


1.Przebudowa ul. Skowronków w Górze na odcinku około 420 mb
2.Przebudowa ul. Leśnej w Frydku na odcinku 210 mb
3.Modernizacja ul. Leśnej w Miedźnej na odcinku około 140 mb
4.Modernizacja ul. Słonecznej w Miedźnej na odcinku około 130 mb
5.Modernizacja ul. Wiosennej w Górze na odcinku około 170 mb
6.Modernizacja ul. Zielonkówka w Grzawie na odcinku około 110 mb
7.Modernizacja ul. Kaczeńców w Gilowicach na odcinku około 150 mb
1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
a)Dla zadania Przebudowa ul. Skowronków w Górze na odcinku około 420 mb
1. Projekt budowlano - wykonawczy wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia  rozpoczęcia robót budowlanych,
2.Kosztorys inwestorski,
3.Przedmiar robót,
4.Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
5.Dodatkowe opracowania jeśli są wymagane odrębnymi przepisami np. opinia geotechniczna,
6.Złożenie w Starostwie Powiatowym w Pszczynie zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych wynikających  z art. 30 z ustawy Prawo budowlane.
b)Dla zadania Przebudowa ul. Leśnej we Frydku na odcinku 210 mb
1.Projekt budowlano - wykonawczy wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia  rozpoczęcia robót budowlanych,
2.Kosztorys inwestorski,
3. Przedmiar robót,
4.Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
5.Dodatkowe opracowania jeśli są wymagane odrębnymi przepisami np. opinia geotechniczna,
6.Złożenie w Starostwie Powiatowym w Pszczynie zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych wynikających  z art. 30 z ustawy Prawo budowlane.
c)Dla zadania Modernizacja ul. Leśnej w Miedźnej na odcinku około 140 mb
1. Projekt budowlano - wykonawczy wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia  rozpoczęcia robót budowlanych,
2.Kosztorys inwestorski,
3.Przedmiar robót,
4.Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
5.Dodatkowe opracowania jeśli są wymagane odrębnymi przepisami np. opinia geotechniczna,
6.Złożenie w Starostwie Powiatowym w Pszczynie zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych wynikających  z art. 30 z ustawy Prawo budowlane.
d)Dla zadania Modernizacja ul. Słonecznej w Miedźnej na odcinku około 130 mb
1.Kosztorys inwestorski,
2.Przedmiar robót,
3.Projekt zagospodarowania terenu na mapie zasadniczej.
4.Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
5.Dodatkowe opracowania jeśli są wymagane odrębnymi przepisami np. opinia geotechniczna,
e)Dla zadania Modernizacja ul. Wiosennej w Górze na odcinku około 170 mb
1. Kosztorys inwestorski,
2.Przedmiar robót,
3.Projekt zagospodarowania terenu na mapie zasadniczej.
4.Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
5.Dodatkowe opracowania jeśli są wymagane odrębnymi przepisami np. opinia geotechniczna,
f)Dla zadania Modernizacja ul. Zielonkówka w Grzawie na odcinku około 110 mb
1.Kosztorys inwestorski,
2.Przedmiar robót,
3.Projekt zagospodarowania terenu na mapie zasadniczej.
4.Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
5.Dodatkowe opracowania jeśli są wymagane odrębnymi przepisami np. opinia geotechniczna,
g)Dla zadania Modernizacja ul. Kaczeńców w Gilowicach na odcinku około 150 mb
1.Projekt budowlano - wykonawczy wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia  rozpoczęcia robót budowlanych,
2.Kosztorys inwestorski,
3.Przedmiar robót,
4.Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
5.Dodatkowe opracowania jeśli są wymagane odrębnymi przepisami np. opinia geotechniczna,
6.Złożenie w Starostwie Powiatowym w Pszczynie zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych wynikających  z art. 30 z ustawy Prawo budowlane.
Ofertę należy sporządzić na podstawie zakresu robót podanego przez Zleceniodawcę oraz oględzin w terenie.
2.TERMIN SKŁADANIA OFERT: do dnia 09.02.2018r. do godz. 12:00.
3.MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Urząd Gminy Miedźna
ul. Wiejska 131
43-227 Miedźna
-Kancelaria Główna lub
-adres e-mail: urzad@miedzna.pl
4.FORMA SKŁADANIA OFERT
4.1.Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub też dostarczona osobiście w wersji papierowej lub przesłana pocztą elektroniczną na adres: urzad@miedzna.pl
4.2.Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny dla poszczególnych zadań oraz za całość zadania.
4.3.Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
4.4.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4.5.Oferty złożone przez oferenta nie spełniające warunków zapytania ofertowego zostaną odrzucone.
4.6.Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać  swoją ofertę.
4.7.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
5.TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
5.1.Termin opracowania dokumentacji dla podpunktu a, b, c, d, e, f, g  6 tygodni  od dnia podpisania umowy.
6.WARUNKI
-Termin płatności 30 dni
-Liczba egzemplarzy dokumentacji :kosztorys , przedmiar robót , specyfikacja techniczna 2 egz, projekt budowlano -  wykonawczy  4 egz.
-Dodatkowo przedmiot zamówienia należy złożyć w wersji elektronicznej CD.
7.KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
7.1.Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena ofertowa – 100%.
8.INNE POSTANOWIENIA: WARUNKI WYKLUCZENIA
9.INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE NA TEMAT ZAMÓWIENIA DOSTĘPNE SĄ:

W Referacie Inwestycji i Remontów, pod numerem telefonu 32 211 63 38 lub pod adresem e-mail: drogi@miedzna.pl Osoby do kontaktów:
Kierownik Referatu Inwestycji i Remontów Marek Woszczyna
Inspektor Aldona Donotek
10.ZAŁĄCZNIKI