Numer sprawy:
IR.271.1.28.2018

Data założenia:
2018-06-25

Temat:
Wydzielenie z istniejącej dokumentacji technicznej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla pierwszego etapu modernizacji oczyszczalni ścieków w Woli w ramach zadania pn. "Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gminie Miedźna"

Status sprawy:
Sprawa niezakończona

Uwagi:
GMINA MIEDŹNA

zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia pn.:
wydzielenie z istniejącej dokumentacji technicznej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla pierwszego etapu modernizacji oczyszczalni ścieków w Woli w ramach zadania pn. "Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gminie Miedźna".

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.1 Przedmiotem zamówienia jest wydzielenie z istniejącej dokumentacji technicznej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla pierwszego etapu modernizacji oczyszczalni ścieków Promlecz w Woli o numerze identyfikacyjnym I_d: PLSL132 ON w ramach zadania pn. "Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gminie Miedźna". W 2016 roku została opracowana dokumentacja projektowa, która miała na celu zagwarantowanie oczyszczania ścieków zgodnie z wymaganiami dla aglomeracji powyżej 10 tys. RLM z uwzględnieniem, że odbiornikiem jest rzeka Pszczynka pozwalającą na oczyszczanie ścieków w ilości docelowej Qdśr = 3880 m3/d. Przedmiotem zamówienia jest wydzielenie z opracowanej w 2016 roku dokumentacji technicznej pierwszego etapu modernizacji oczyszczalni ścieków Promlecz w Woli. Projekt budowlany decyzją nr 1005/16 został zatwierdzony i udzielono pozwolenia na budowę a decyzja stała się ostateczna w dniu 05.12.2016 r.

1.2 Pierwszy etap modernizacji oczyszczalni ścieków obejmował będzie:
1) przebudowę stopnia mechanicznego oczyszczania ścieków zgodnie z opracowanym projektem,
2) budowę kanału wlotowego ścieków surowych,
3) budowę kanału burzowego od komory przelewowej K2 do komory K3 na kanale deszczowym,
4) budowę nowego budynku krat, piaskowników i sita gęstego wraz z obejściem awaryjnym sita, systemem ewakuacji skratek i piasku oraz stanowiskami na kontenery odpadów,
5) wykonanie zgodnie z projektem pompowni głównej ścieków (prefabrykowanej) transportującej ścieki mechanicznie oczyszczone do komór oczyszczania biologicznego,
6) budowę, zgodnie z projektem branży architektoniczno - konstrukcyjnej, nowego budynku techniczno-socjalnego. W budynku techniczno- socjalnym, dla potrzeb 1 etapu modernizacji oczyszczalni, zlokalizowane zostanie zaplecze socjalno - biurowe, rozdzielnia główna n/n, hydrofor wody technologicznej oraz stacja dmuchaw dostarczająca sprężone powietrze do reaktora osadu czynnego,
7) wykonanie pompowni ścieków własnych (prefabrykowanej),
8) wybudowanie zgodnie z projektem wykonawczym kanalizacji sanitarnej,
9) wybudowanie zgodnie z projektem wykonawczym kanalizacji deszczowej,
10) wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej,
11) wykonanie zewnętrznej instalacji wody technologicznej,
12) zabudowę tymczasowej stacji PIX-u, wraz z instalacją dozowania koagulanta. Wykonanie tymczasowej wanny zabezpieczającej oraz zbiornika magazynowego,
13) wykonanie na kanale odpływowym ścieków oczyszczonych tymczasowej pompowni wraz z rurociągiem tłocznym do zasilania zbiornika wody technologicznej w obiekcie nr 05,
14) wykonanie w oparciu o projekt branży elektrycznej zewnętrznej kanalizacji kablowej,
15) wykonanie, na podstawie projektu branży elektrycznej, zewnętrznej sieci elektroenergetycznej w zakresie niezbędnym do zasilania obiektów i urządzeń wybudowanych i zainstalowanych w ramach pierwszego etapu modernizacji oczyszczalni,
16) zabudowanie agregatu prądotwórczego o mocy dostosowanej do podtrzymania pracy oczyszczalni w sytuacjach awaryjnych wraz z podłączeniem do systemu energetycznego oczyszczalni,
17) przebudowa układu komunikacyjnego oczyszczalni wraz z modernizacją istniejących dróg,
18) wykonanie tymczasowych rurociągów tłocznych ścieków surowych i sprężonego powietrza łączących nowe obiekty stopnia mechanicznego z istniejącym reaktorem biologicznym Promlecz,
19) remont reaktora Promlecz oraz zakup i wyposażenie go w dodatkowe urządzenia technologiczne i pomiarowe,
20) rozruch zmodernizowanego ciągu technologicznego.

1.3 Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wydzielenie wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego dla pierwszego etapu modernizacji oczyszczalni ścieków Promlecz w Woli z istniejącej dokumentacji technicznej;
2) Opracowanie przedmiaru robót (z wyliczeniem jednostek obmiarowych);
3) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego;

1.4 Zamówienie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych
71240000-2 - usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania;
71220000-7 - usługi projektowania architektonicznego.

1.5 Przedmiot zamówienia należy wykonać w technice tradycyjnej (graficznej i opisowej) oraz w formie elektronicznej.

1.6 Opracowanie projektowe (projekt budowlany i szczegółowy projekt budowlano - wykonawczy) należy wykonać w 4 egzemplarzach, a kosztorys inwestorski, przedmiar robót, w 2 egzemplarzach. Wykonawca dostarczy opracowanie projektowe również w wersji elektronicznej (płyta CD, DVD lub pendrive) w wersji edytowalnej w formatach: *.doc, *.odt, *.dwg, *.dxf, *.ath, *.xls oraz w wersji nieedytowalnej w formacie *.pdf.

1.7 Projekt budowlano - wykonawczy winien być kompleksowym opracowaniem wykonanym zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie którego inwestor będzie mógł przeprowadzić postępowanie przetargowe w trybie ustawy PZP wyboru wykonawcy robót oraz zrealizować rzeczowo projekt.

1.8 Wykonawca będzie udzielał odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące przygotowanej przez niego dokumentacji mogące pojawić się w procedurze przetargowej.

1.9 Wykonawca przekaże autorskie prawa majątkowe do projektu budowlanego powstałego w ramach realizacji usługi.

1.10 Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ewentualne wady w projekcie i dokumentacji.

1.11 Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z następującymi przepisami prawnymi:
1) Ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane, (t.j. Dz.U. 2016 poz.290 z późn.zm.);
2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z 03.07.2003 r. Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz.1133;
3) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130 , poz.1389);
4) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 poz. 1129).
5) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2015.1422 t.j. z dnia 18.09.2015r.)
6) Ustawa z dnia 29 sierpnia 2014r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. 2017.1498 t.j.z dnia 04.08.2017)
7) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracyjnych z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U.2010.109.719 z dnia 22.06.2010)
8) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27.02.2015r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz.U. 2015.376 z dnia 18.03.2015r.).

2. TERMIN SKŁADANIA OFERT: do dnia 02.07.2018 r. do godziny 12:00.
Zgodnie ze zmianami do zapytania ofertowego (załącznik do zapytania ofertowego) termin składania ofert został wydłużony do dnia 13.07.2018 r. do godziny 12:00.

3. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Urząd Gminy Miedźna
ul. Wiejska 131
43-227 Miedźna
Kancelaria Główna
Kancelaria Główna lub
adres e-mail: urzad@miedzna.pl

4. FORMA SKŁADANIA OFERT:
4.1 Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub też dostarczona osobiście w wersji papierowej lub przesłana pocztą elektroniczną na adres: urzad@miedzna.pl

4.2 Oferta powinna być sporządzona zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

4.3 Ponadto oferta powinna zawierać :
1) Wykaz wykonanych robót,
2) inne dokumenty wskazane w ww. formularzu.

4.4 Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny ryczałtowej, która będzie obejmować całość opracowania.

4.5 Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.

4.6 Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.7 Oferty złożone przez oferenta nie spełniające warunków zapytania ofertowego zostaną odrzucone.

4.8 Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

4.9 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

4.10 Termin związania ofertą wynosi 30 dni liczony od upływu terminu składania ofert.

5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 24.09.2018 r.
Zgodnie ze zmianami do zapytania ofertowego (załącznik do zapytania ofertowego) termin realizacji zamówienia został zmieniony na dzień 12.11.2018 r.

6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej o wartości nie niższej niż 20 000,00 zł brutto, obejmującą modernizację lub/i rozbudowę lub budowę oczyszczalni ścieków i dołączy referencje potwierdzające rzetelne i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - załącznik nr 2.

7. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
7.1 Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena ofertowa - 100%.

7.2 Opis sposobu przyznania punktacji:
Punkty za kryterium "cena ofertowa" zostaną obliczone według wzoru:

Cena oferty najniższej
------------------------------ x 100 = liczba punktów
Cena oferty badanej

Ocenie podlegać będzie wartość brutto zamówienia.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.

8. INNE POSTANOWIENIA:
8.1 Termin płatności za wykonanie zamówienia wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury VAT.

8.2 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru Wykonawcy bez wyboru żadnej z ofert.

9. INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE NA TEMAT ZAMÓWIENIA DOSTĘPNE SĄ:
Referat Inwestycji i Remontów, tel. 32 211 63 38 lub adres e-mail: inwestycje@miedzna.pl.
Osoby do kontaktów:
Marek Woszczyna Kierownik Referatu Inwestycji i Remontów
Wioletta Dzwończak-Małek Inspektor