Numer sprawy:
IR.271.1.29.2018


Data założenia:
2018-07-06

Temat:
Sprawowanie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizację zadania inwestycyjnego pn.: "Gospodarka odpadami - budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych"


Status sprawy:
Sprawa niezakończona

Uwagi:
Zapytanie ofertowe dla zamówienia o wartości poniżej 30 000 € (netto)
Wójt Gminy Miedźna
zaprasza do złożenia oferty cenowej na sprawowanie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizację zadania inwestycyjnego pn.:
"Gospodarka odpadami - budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych"
Znak sprawy: IR.271.1.29.2018

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Ofertę należy sporządzić na podstawie zakresu podanego przez Zleceniodawcę:

1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
a. zjazd z drogi gminnej (ul. Leśna), utwardzony plac z drogami wewnętrznymi i miejscami parkingowymi,
b. ogrodzenie z bramą wjazdową,
c. oświetlenie placu,
d. przyłącza wodociągowe, elektroenergetyczne,
e. odprowadzenie ścieków sanitarnych do bezodpływowego zbiornika,
f. stalową wiatę,
g. kontenerowy budynek socjalny,
h. wagę najazdową.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera "Projekt Budowlano - Wykonawczy Budowy punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w Gilowicach przy ul. Leśnej działka nr 556/4". Dokumentacja techniczna dostępna w przetargu nieograniczonym opublikowanym na stronie www.bip.miedzna.pl w dniu 04.07.2018r.
Szacunkowa wartość zadania: brutto 547 514,09 zł. (procedura przetargowa na wyłonienie Wykonawcy w toku).

2. Do obowiązków wykonywanych przez inspektora nadzoru należy m.in. sprawowanie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem przedmiotowego zadania, w szczególności:
a) reprezentowanie inwestora, sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem oraz przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) sprawdzanie i kontrola jakości wykonywanych prac,
c) sprawdzanie i odbiór prac i przekazywanie ich do użytkowania,
d) potwierdzanie faktycznie wykonanych prac oraz usunięcia wad,
e) kontrolowanie rozliczeń wykonanych prac,
f) udział w czynnościach odbioru końcowego inwestycji,
g) przekazanie użytkownikowi inwestycji wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym pozwalającym na natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania,
h) występowanie w imieniu Inwestora przed organami administracji publicznej w sprawach wynikających z realizacji inwestycji (w granicach udzielonych pełnomocnictw).
3. Sprawowanie nadzoru nad realizacją ww. zadania do dnia: 10.12.2018r.

2. TERMIN SKŁADANIA OFERT: do dnia 20.07.2018r. do godz. 10:00.

3. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Urząd Gminy Miedźna
ul. Wiejska 131
43-227 Miedźna
Kancelaria Główna lub na adres e-mail: kancelaria@miedzna.pl

4. FORMA SKŁADANIA OFERT:
4.1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub też dostarczona osobiście w wersji papierowej lub przesłana pocztą elektroniczną na adres: kancelaria@miedzna.pl
4.2. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny za całość zadania.
4.3. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
4.4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4.5. Oferty złożone przez oferenta nie spełniające warunków zapytania ofertowego zostaną odrzucone.
4.6. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4.7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
4.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia.
4.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania bez podania przyczyny.

5 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca lub osoby, którym zamierza powierzyć wykonanie zamówienia wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi z czego:
-jedną usługę w zakresie realizacji dróg,
-drugą usługę w zakresie realizacji wiat, hal stalowych, obiektów przemysłowych itp.

Ww. usługi powinny polegać na sprawowaniu w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego o wartości nie niższej niż 10 000,00 zł brutto każde zadanie.
Wykonawca powinien dołączyć referencje potwierdzające rzetelne i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Ww. dokumenty wykonawca składa w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, podpisanej przez osobę upoważnioną do złożenia oferty.
Spełnienie warunku zostanie zweryfikowane w oparciu o informacje podane w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania - WYKAZ WYKONANYCH USŁUG.

2. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku osób niebędących pracownikami Wykonawcy należy przedstawić pisemne oświadczenia tych osób o oddaniu się do dyspozycji Wykonawcy na czas realizacji zamówienia. Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań:
-konstrukcyjno-budowalnych
-inżynieryjno drogowych
lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

Spełnienie warunku zostanie zweryfikowane w oparciu o dołączone do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie ww. uprawnień wraz z potwierdzeniem posiadania aktualnego ubezpieczenia.
Wykonawca składa dokumenty w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, podpisanej przez osobę upoważnioną do złożenia oferty.

UWAGA: Jeżeli załączone do oferty dokumenty będą budziły wątpliwość, Zamawiający może żądać przedstawienia do wglądu oryginałów dokumentów wymienionych w pkt. 1 i 2.

6.KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
-spełnia / nie spełnia
-cena ofertowa - 100%

7.INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE NA TEMAT ZAMÓWIENIA DOSTĘPNE SĄ:
W Referacie Inwestycji i Remontów, pod numerem telefonu 32 211 63 38 lub pod adresem e-mail: inwestycje@miedzna.pl
Osoby do kontaktów:
Kierownik Marek Woszczyna
Referent Monika Wójtowicz