Zapytanie ofertowe dla zamówienia o wartości poniżej 30 000 € (netto)
Wójt Gminy Miedźna
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu oraz likwidacji śliskości dróg i parkingów administrowanych przez Gminę Miedźna w 8  sołectwach w ramach zadania pn.: „Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2018/2019”

1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
„Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2018/2019” polegające na odśnieżaniu oraz likwidacji śliskości dróg administrowanych przez Gminę Miedźna oraz parkingów. 
2.TERMIN REALIZACJI ZADANIA  : do dnia 05.04.2019r
3.TERMIN SKŁADANIA OFERT: do dnia 21.09.2018r. do godz. 12:00.
4.MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Urząd Gminy Miedźna
ul. Wiejska 131
43-227 Miedźna
-Kancelaria Główna lub
-adres e-mail: kancelaria@miedzna.pl
5.FORMA SKŁADANIA OFERT
4.1.Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub też dostarczona osobiście w wersji papierowej lub przesłana pocztą elektroniczną na adres: urzad@miedzna.pl, kancelaria@miedzna.pl
4.2.Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny dla poszczególnych zadań oraz za całość zadania.
4.3.Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
4.4.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4.5.Oferty złożone przez oferenta nie spełniające warunków zapytania ofertowego zostaną odrzucone.
4.6.Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać  swoją ofertę.
4.7.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
4.8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. 
4.9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania bez podania przyczyny.
6.WARUNKI
-Termin płatności 30 dni .
7.KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
-Cena ofertowa – 100%.
8.INNE POSTANOWIENIA: WARUNKI WYKLUCZENIA
9.INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE NA TEMAT ZAMÓWIENIA DOSTĘPNE SĄ:

W Referacie Inwestycji i Remontów, pod numerem telefonu 32 211 63 38 lub pod adresem e-mail: drogi@miedzna.pl Osoby do kontaktów:
Kierownik Referatu Inwestycji i Remontów Marek Woszczyna
Inspektor Aldona Donotek
10.ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy,
Załącznik nr 1a - formularz kalkulacji ceny,
Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
Załącznik nr 3 - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń, technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia,
Załącznik nr 4 – wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.