Numer sprawy:
IR.271.1.36.2018

Data założenia:
2018-09-17

Temat:
"Docieplenie ścian budynku przy ul. Wiejskiej 11 w Grzawie"

Status sprawy:
Sprawa niezakończona

Uwagi:
Zapytanie ofertowe dla zamówienia o wartości poniżej 30 000 € (netto)
Wójt Gminy Miedźna
zaprasza do złożenia oferty cenowej na sprawowanie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizację zadania inwestycyjnego pn.:
"Docieplenie ścian budynku przy ul. Wiejskiej 11 w Grzawie"
Znak sprawy: IR.271.1.36.2018

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Ofertę należy SPORZĄDZIĆ na podstawie zakresu podanego przez Zleceniodawcę:
1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
W skład robót m.in. wchodzi:
roboty przygotowawcze, rozbiórkowe,
wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz docieplenie ścian w części podziemnej,
wymiana stolarki okiennej na okna PCV, wsp. przenikania ciepła poniżej 1,1 W/m2K,
wymiana stolarki drzwiowej,
docieplenie ścian ponad poziom terenu,
Elementy odwodnienia dachu, rury osłonowe, malowanie podbitki drewnianej,
Zadaszenie nad wejściem do piwnicy,
Remont odprowadzenia wód opadowych z rynien,
Wykończenie schodów,
Skucie schodów i wykonanie nowych z kostki i obrzeża.
Dokumentacja techniczna dostępna w przetargu nieograniczonym opublikowanym na stronie www.bip.miedzna.pl w dniu 12.09.2018r.
Szacunkowa wartość zadania: brutto 252 005,97 zł. (procedura przetargowa na wyłonienie Wykonawcy w toku).

2. OBOWIĄZKI
Do obowiązków wykonywanych przez inspektora nadzoru należy sprawowanie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego, w szczególności:
a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej (wizyty na budowie wg potrzeb); czas przyjazdu na budowę od zgłoszenia Inwestora lub Wykonawcy - do 24 godzin,
b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; sprawowanie kontroli zgodności realizacji poszczególnych części inwestycji z dokumentacją techniczną/audytem efektywności ekologicznej/projektami, zgłoszeniami zamiaru wykonania robót budowlanych / pozwoleniami na budowę , obowiązującymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
c) udział w sporządzaniu i opiniowanie harmonogramów poszczególnych etapów inwestycji,
d) weryfikacja dokumentacji projektowych poszczególnych części inwestycji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami, ustawą prawo budowlane, normami techniczno-budowlanymi i pod kątem kompletności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć inwestycja,
e) kontrola certyfikatów, aprobat technicznych, zabezpieczeń, gwarancji, prawa własności itd., za które Wykonawcy robót budowlanych są odpowiedzialni zgodnie z SIWZ, złożonymi ofertami i warunkami umowy,
f) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych i przekazywanie ich do użytkowania,
g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
h) kontrolowanie rozliczeń budowy tj. kontrola prawidłowości wystawienia faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodności z harmonogramem i umowami zawartymi z wykonawcą robót budowlanych, kwalifikowanie faktur do zapłaty,
i) powiadamianie Wykonawców robót o wykrytych wadach oraz określanie zakresu robót niezbędnych do wykonania celem usunięcia wad wraz z podaniem terminu ich wykonania a następnie dokonywanie odbiorów wykonanych robót,
j) wstrzymywanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umów zawartych pomiędzy Inwestorem a Wykonawcami robót i niezwłoczne pisemne powiadamianie Inwestora o tym fakcie,
k) kontrola stanu zatrudnienia podwykonawców i rozliczeń generalnego Wykonawcy z nimi,
l) przygotowanie materiałów do odbioru końcowego inwestycji,
m) prowadzenia narad roboczych na terenie inwestycji,
n) udział w czynnościach odbioru końcowego inwestycji,
o) uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji,
p) przekazanie użytkownikowi inwestycji wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym pozwalającym na natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania,
q) występowanie w imieniu Inwestora przed organami administracji publicznej w sprawach wynikających z realizacji inwestycji (w granicach udzielonych pełnomocnictw),
r) archiwizacja korespondencji, dokumentacji i przekazanie ich Inwestorowi w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji,
s) Wykonawca zobowiązuje się do posiadania aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa przez Inspektorów Nadzoru przez cały okres realizacji umowy,
t) wyznaczenie koordynatora prac realizowanych przez inspektorów nadzoru, który będzie reprezentował nadzór inwestorski wobec Inwestora. Na czas swojej nieobecności, w czasie urlopów i zwolnień lekarskich, koordynator wykonawca nadzoru inwestorskiego przekazywać będzie, na podstawie pełnomocnictwa, swoje obowiązki zastępcy,
u) przedstawianie do akceptacji Inwestora pisemnych zaleceń na temat wszelkich nieprzewidzianych robót dodatkowych lub zamiennych,
v) przygotowanie informacji dla Wydziału Finansowego Inwestora niezbędnych do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT/PT i/lub podwyższenia wartości środków trwałych,
w) powiadamianie Inwestora o wszelkich roszczeniach wykonawców robót budowlanych oraz rozbieżnościach miedzy dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy,
x) rozpatrywanie ewentualnych roszczeń wykonawców robót budowlanych i przedstawiania stanowiska w odniesieniu do nich Zamawiającemu,
y) rozliczanie umowy o roboty budowlane i usługi w przypadku ich wypowiedzenia,
z) w przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Inwestorem a wykonawcami robót budowlanych dotyczący realizacji umowy, wsparcie Inwestora poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz stanowiska Wykonawcy robót co do przedmiotu sporu.
3. Sposób wykonywania obowiązków inspektora musi odpowiadać wymogom określonym w:
ustawie z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1332);
rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 11.09.2014r. (tekst jednolity Dz.U. z 2014r. poz.1278).
4. Termin realizacji zadania: do dnia 25.11.2018r
2. TERMIN SKŁADANIA OFERT: do dnia 27.09.2018r. do godz. 1200.
3. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Urząd Gminy Miedźna
ul. Wiejska 131
43-227 Miedźna
Kancelaria Główna lub na adres e-mail: kancelaria@miedzna.pl
4. FORMA SKŁADANIA OFERT:
4.1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub też dostarczona osobiście w wersji papierowej lub przesłana pocztą elektroniczną na adres: kancelaria@miedzna.pl
4.2. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny dla poszczególnych zadań oraz za całość zadania.
4.3. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami.
4.4. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
4.5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4.6. Oferty złożone przez oferenta nie spełniające warunków zapytania ofertowego zostaną odrzucone.
4.7. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4.8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
4.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia.
4.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania bez podania przyczyny.
5. WARUNKI:
" Termin płatności 30 dni .
6. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
" Cena ofertowa - 100%.
7. INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE NA TEMAT ZAMÓWIENIA DOSTĘPNE SĄ:
W Referacie Inwestycji i Remontów, pod numerem telefonu 32 211 63 38 lub pod adresem e mail: inwestycje@miedzna.pl
Osoby do kontaktów:
Kierownik Referatu Inwestycji i Remontów Marek Woszczyna
Referent Monika Wójtowicz