ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miedźna

ul. Wiejska 131

43-227 Miedźna

Tel. 32/2116160

e-mail: architektura@miedzna.pl

1.        OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.1          Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie w 2019r. projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu dla obszaru Gminy Miedźna /o których mowa w rozdziale 5 ustawy z dnia 27 marca 2003r. „o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym” (tj. Dz.U. z 2017r. poz. 1073 z późn. zm.) tj.

-  sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy,

-  sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,

-  sporządzanie projektów decyzji zmieniających w/w decyzje,

-  przeprowadzanie analiz funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu zawierających   część tekstową i graficzną dla decyzji o warunkach zabudowy i decyzji zmieniających zgodnie z   

Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. „w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego” (Dz.U. z 2003r. Nr 164, poz. 1588).              

1.2          Opis wykonywania zamówienia:

a)   Wykonawca otrzyma co 14 dni osobiście w siedzibie UG Miedźna, drogą elektroniczną lub drogą pocztową - kopię wniosków dotyczących ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, oraz kopie wniosków dotyczących ich zmian,

b)   Wykonawca opracuje projekty w/w decyzji wraz z analizami (tj. częścią tekstowa i graficzną) które przekazywane będą w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym do edycji, w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty – w terminie 14 dni od dnia przejęcia w/w wniosków będących przedmiotem zamówienia,

c)    w przypadku wniesienia odwołania dotyczącego przedmiotowych decyzji – Wykonawca ustosunkuje się merytorycznie do treści odwołania oraz postanowienia Samorządowego Kolegium Odwoławczego (tj. formułowanie pism, sporządzanie projektów decyzji wraz z analizami).

Na podstawie ostatnich 12 miesięcy przewiduje się sporządzenie w 2019r.:

·         około 130 projektów decyzji „o warunkach zabudowy”

·         około 21 projektów decyzji zmieniających decyzję „o warunkach zabudowy”

·         około 24 projektów decyzji „o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego”.

Zamawiający zastrzega, że w/w ilość usług stanowi ilość szacunkową, służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

2.        TERMIN SKŁADANIA OFERT

2.1          Oferta powinna być przesłana/złożona do dnia 17.12.2018r. do godziny 16 00

2.2          Wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie internetowej www.bip.miedzna.pl

 

3.        MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

Urząd Gminy Miedźna

ul. Wiejska 131

43-227 Miedźna

-      Kancelaria Główna lub

-      adres e-mail: urzad@miedzna.pl

4.        FORMA SKŁADANIA OFERT

4.1          Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, dostarczona osobiście w wersji papierowej lub przesłana pocztą elektroniczną na adres: urzad@miedzna.pl

4.2          Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny jednostkowej netto i brutto za sporządzenie jednego projektu decyzji.

4.3          Cena podana w ofercie obejmuje jedno postępowanie administracyjne będące pod jednym znakiem sprawy, zakończone decyzją administracyjną.

4.4          Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.5          Oferty złożone przez oferenta nie spełniające warunków zapytania ofertowego zostaną odrzucone.

4.6          Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

4.7          W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

4.8          Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania bez podania przyczyny.

4.9          Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5.        TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA i WARUNKI PŁATNOŚCI

5.1          Umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zawarta będzie do dnia 31.12.2019r. (ostateczny termin nadesłania wniosków do sporządzenia decyzji i analizy).

5.2          Zapłata za zrealizowanie przedmiotu zamówienia nastąpi w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze/rachunku – w terminie 30 dni po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.

6.        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W postępowaniu mogą się ubiegać Wykonawcy którzy spełnią podane niżej warunki:

6.1          spełniają jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2017r. poz. 1073 z późn. zm.), posiadają uprawienia do wykonywania określonej działalności oraz wiedzę i doświadczenie w tego typu przedmiocie zamówienia, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do profesjonalnego wykonania przedmiotu zamówienia,

6.2          złożą ofertę zgodną z przedmiotem zamówienia wraz z załącznikami w terminie.

 

7.        KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

Cena ofertowa – 100%.

8.        INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE NA TEMAT ZAMÓWIENIA DOSTĘPNE SĄ:

8.1          W Referacie Gospodarki Komunalnej, Przestrzennej, Ochrony Środowiska, Geodezji i Mienia, pod numerem telefonu 32 211 61 60 wew. 22 lub pod adresem e-mail: architektura@miedzna.pl.

8.2          Na stronie internetowej znajdującej się pod adresem: www.bip.miedzna.pl .

9.        INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: www.bip.miedzna.pl

10.   INFORMACJA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Urząd Gminy Miedźna informuje że:

-     Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy Miedźna danych osobowych jest: Wójt Gminy Miedźna, Adres Urzędu Gminy Miedźna: 43-227 Miedźna ul. Wiejska 131, tel.: 32 211 61 60, adres e-mail:urzad@miedzna.pl

-   Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym może się Pani /Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:

·         Pod adresem poczty elektronicznej: imaska@miedzna.pl;

·         Pisemne na adres siedziby Administratora;

-   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym pn.:„opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego, decyzji zmieniających w/w decyzje, na terenie Gminy Miedźna w 2019r”.

11.   ZAŁĄCZNIKI

·         Załącznik nr 1 – Formularz oferty.

·         Załącznik nr 2 – Dokumenty z których będzie wynikało że Wykonawca spełnia jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003r. „o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym”.

·         Załącznik nr 3 –  Oświadczenia

 

Wójt Gminy

(-) Jan Słoninka