Potwierdzanie, przedłużanie lub unieważnianie profilu zaufanego
Symbol:
Wydział: Referat Organizacyjny
Podstawa prawna: ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2017 poz. 570), rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 10 września 2018 r. w sprawie profilu zaufanego i podpisu zaufanego (Dz. U. 2018 poz. 1760), ustawa z dnia 10 stycznia 2014 r. o zmianie ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2014 poz. 183), rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 5 października 2016 r. w sprawie zakresu i warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (Dz. U. 2016 poz. 1626).
Opłaty: brak
Termin odpowiedzi: Niezwłocznie
Jednostka odpowiadająca: Referat Organizacyjny
Tryb odwoławczy: Nie dotyczy
Uwagi: Miejsce załatwienia
Kancelaria Urzędu Gminy Miedźna piętro 1 ul. Wiejska 131 43-227 Miedźna
tel. (32) 211-61-96 wew 12
Dokumenty
• Dowód osobisty (w przypadku braku paszportu) (wymagany,do wglądu)
• Paszport (w przypadku braku dowodu osobistego) (do wglądu)
• Wniosek o potwierdzenie lub przedłużenie profilu zaufanego złożony elektronicznie poprzez stronę pz.gov.pl (wymagany) https://pz.gov.pl/pz/index
• Wniosek o unieważnienie profilu zaufanego w formie papierowej (do pobrania na platformie ePUAP)
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.